Barndomsvänner

Publicerat klockan: 13:24:51 den 2010-09-16


Världens ocharmigaste bild, men det är vi på något sätt. Skrattet.

Igår efter jobbet plockade Dana och Petra upp mig. Vi åkte till Kista, käkade på Levinsky's och shoppade tills strax innan stängning. Jag har känt de här tjejerna hela mitt liv, vi har växt upp på samma gård, bråkat, skrattat och lekt tillsammans. Jag älskar verkligen att vi fortfarande kommer så bra överrens, efter alla dessa år. Vi bryr oss verkligen om varandra och vill varandras bästa. Så glad att jag har de här tjejerna i mitt liv.

Och för att sammanfatta gårdagen: Vi skrattade så att inte inte fick någon luft och jag var fortfarande mätt från middagen när jag vaknade imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0