Wierd saturday

Publicerat klockan: 01:11:55 den 2010-10-24
Tja-aaa... Hur beskriver man bäst den här kvällen? Medan jag funderar pa det kan jag berätta om dagen. Checkade ut fran min studio strax innan 10 och og bussen hem till min tyska vän Kate. Vi chillade lite, spanade pa Gumtree, gick till Nandos och käkade lunch, tog med oss Starbucks hem, chillade lite till.

Jag orkar verkligen inte fa panik över den nuvarande situationen. Efter i natt har jag ingenstans att bo, men fan, det löser sig. Allt löser sig sa smaningom. Att fa panik, hyperventilera, grata eller liknande far situationen varken bättre eller sämre, bara att gilla läget. Och vad fasen, det är inte ett sa dumt läge, men ganska absurt. Här sitter jag själv i Kates värdfamiljs skitstora och pampiga lägenhet och bloggar. Vad tusan liksom?!

Under eftermiddagen droppade tjejmaffian in, en efter en. Vi gjorde oss i ordning, lyssnade pa massa musik, sminkade oss och fixade haret (agerade har- och make up artist pa nagra rackare), käkade nachos och drack massa vin. Sjukt trevligt! Taxisarna tog oss sedan till Amika där flera av oss inte kom in pa grund av olika anledningar. Isabelle och min anledning var för att vi inte hade klackar. Kom igen! 1. Vi har kommit in hur manga ganger som helst förut. 2. Vi var pa en promotors lista. 3. Vill ni at brudar pa dryga 2 meter ska stolpa in?

Nej. Illa. Dit gar jag inte igen, det spelar ingen roll om det är gratis eller inte. Attityden, tonen, orden och sättet av helt enkelt rude. Sa som de betedde sig gör man inte, oavsett om man är magager, dörrvakt, köare eller osthyvel. Inte okej.

Vi drog vidare till en pub och chillade med lite australienskt blod, sen tog jag bussen hem. Nu sitter jag och funderar pa hur sjukt livet egentligen är. Ska upp tidigt imorgon för jobb - hela dagen. Vad jag gör eller vart jag tar vägen efter det vet i faglarna. Jag har ingen jävla aning. No reason to panic...

Kommentarer
Postat av: Carmen

älskar att du går på i inlägget om hur du inte har någonstans att bo o sen i slutet säger du: tog bussen hem hahahahha!



amika suger. sa det från början. aldrig mer! vi drog till kockou sen o hade grymt kul iaf. blev kär i en 210 cm lång kille som masserade min nacke hela kvällen hahaha!

2010-10-24 @ 17:58:09
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0