Superonsdag

Publicerat klockan: 19:29:54 den 2010-10-06

Myströjan åker alltid på när jag kommer hem.

Wow, vilken bra dag jag har haft hitintills! Efter att ha glömt plånboken hemma blev jag tvungen att gå tillbaka. När jagska hoppa på bussen till stationen har mitt åkkort gått ut (?!), så jag måste gå till stationen. På vägen dit smsar jag och lyckas trampa i en hög hundbajs. De rika tanterna och gubbarna i sina fina bilar tittade oförstående på mig när jag svor högt. 

Ganska försenad mötte jag upp Carmen, Ida och Kate. Vi satt flera timmar och pratade på Starbucks, gick behind the scenes på kändisliv och gick igenom kärleksproblem. Tog bussen med Ida och Kate genom London, vilket var väldigt häftigt då man fick en bra inblick på hur staden ser ut, egentligen.

Villade bort mig lite på väg hem, fick hjälp av en äldre dam som synade mig upp och ner. Stirrkärring, tänkte jag. Blev klart överraskad när vi skilts åt och hon ropade "You've got a reeeally nice pair of legs!". Haha!

Nu åker jag och träffar Ida och Izabell på Svenska Kyrkan. Ungdomskväll står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0