Update

Publicerat klockan: 00:19:33 den 2010-10-20

Chicken pasta, frappe latte & muffin.

HELL-VETTE! som Sofi Fahrman skulle sagt. Det gör så in i hell-vette ont i mina ben, det är inte klokt. Att stå upp i 9 timmar är inte okej när man knallar omkring i ballerinas. Ontontont är vad det gör. Dessutom var jag så hungrig efter jobbet att jag bara proppat i mig grejer. Inte förrän efteråt kommer man på att man är proppmätt och då är det försent. Kan jag inte lära mig någon gång?! Jag lovar och svär att min magsäck har expanderat sen jag kom hit.

När vi ändå är inne på ämnet, bild på lunchen. Yummie yummie in my tummie säger jag bara! Tror baristan börjar känna igen mig. När allt annat är kaos känns det på något sätt ganska betryggande att käka samma sak till lunch. Jag vet liksom vad jag får, till skillnad från allt annat här i livet.

Och just det, ni undrar säkert om jobbet! Det går finfint! Känner att jag kommer trivas som fisken i vattnet, har redan bondat lite idag. It feels good! (och ni för ursäkta om jag blir lite Vickan Silvstedt-kopia med min svengelska. försöker låta bli, men eftersom jag till största del pratar engelska i London sitter det i lite grann i slutet av dagen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0