Liverpool Street

Publicerat klockan: 11:06:43 den 2010-10-11

Jag körde på sweet n sour chicken med ris och lemonade - fånigt gott!

Solig söndag i London igår. Riktigt härligt väder, jag höll typ på att kremeras med skjorta på. Och nu snackar vi ändå om oktober!

Var på en visning i Hammersmith sedan gjorde jag lite nödvändig shopping runt Oxford Circus. Eftermiddagen spenderade med med min nyfunna belgiska vän Isabelle i Liverpool Street. De har massa marknader där, mattorg (som ni ser på bilden) med krubb från alla världens hörn, folk som gick omkring i kläder på gränsen mellan galenskap och fashion, Tv-inspelningar - you name it! Riktigt ballt och perfekt söndagschill!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Jag är avis!! låter som du har det sjukt bra bullen!! :) <3

2010-10-11 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0