Inget hem

Publicerat klockan: 10:33:21 den 2010-10-23
Jaha, nu sitter man här man väskorna packade och en tom studio. Har trivts väldigt bra här i South Kensington, men det är dags att dra vidare. Har inget boende än så länge, men ska lämna mina väskor hos Kates värdföräldrar och kanske sova där någon natt. Dagen ska spenderas med att flat hunta med Angelica. Vi har bestämt oss för att leta boende ihop, blir mycket bättre så.

Det känns ganska rotlöst att inte ha något hem. "Hemmet finns i själen" vitsade jag lite filosofiskt till det för mina föräldrar igår. Jag kanske hade trott på det om jag inte hade haft så förbannat tung packning med mig. Ett liv på cirka 35 kg, hur låter det? Tungt, svettigt, irriterande, jobbigt och ångestframkallande, skulle jag vilja säga. Men det här är mitt liv. Jag lever det till fullo och jag njuter av varenda sekund, även de dåliga.

För vet ni, man blir så himla mycket starkare och visare genom att göra saker man inte riktigt känner sig bekväm med. Livet är till för att levas! Helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0