Filosofi innan jag pyser

Publicerat klockan: 23:01:04 den 2010-10-08

Livet är upp och ner. Ena sekunden är man glad, andra ledsen. Det är så det är. Jag vet att jag tjatar, men ända sedan jag kom till London har livet känslomässigt varit som ett helt liv ihoppressat på drygt två veckor. Och då ska vi inte ens gå in på vad jag faktiskt har upplevt.

Idag har varit en väldigt bra fredag. Livet kommer fortsätta gå upp och ner, det är jag fullt medveten om. Men just precis nu känns det ganska bra. Jag går omkring och ler utan anledning i princip.

Nu är tanken att jag ska iväg på någon opening av en klubb där Tinie Tempah och Professor Green spelar. Ser fram emot detta. Har satt på mig ett fint linne och ansträngt mig lite extra med sminket. Nu drar jag ut i vimlet! Ha en grym fredagskväll! Och kom ihåg; livet är vad ni gör det till! Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0