Charmigt...

Publicerat klockan: 02:32:01 den 2010-10-31





Första bilden
Jag: Oh my goodness! Look at my hip!
Volkan: (ironiskt) What can I say? Hips don't lie...

Även om tröjan väckade sig på bilden så ger jag Volkan poäng för detta, för kul var det.

Och på tal om kul! Eller kul och kul, gårkvällen... ingen kul kväll, men väldigt kuligt sällskap. Började kvällen med Carmen och kinesisk take away hemma hos mig (skiner upp lika mycket varje gång jag tänker på att jag har någonstans som är hemma).

Del 2 skedde på en pub i Warren Street där vi drack hejdlöst mycket Snakebite (ciderölsvartvinbär). Sedan hemmafest/studentkalas. Världens tråkigaste och konstigaste fest jag varit på. Huset var hur många våningar som helst, i källarrummet stod en toalett placerad i rummet, i sovrummen fanns det handfat, när folk fick reda på att vi var svenskar sken de genast upp och sade exalterat "Oh! You're the swedish girls!". Detta skumma beteende lär väl bero på att i princip varenda kotte rökte på där. Skulle inte förvåna mig om jag blev hög på grund av passiv inhalering...

Kvällen avslutades med köttbullesubway på Subway och att Carmen, jag, Hanna och Volkan däckade hemma hos oss.


Kommentarer
Postat av: Carmen

jag deckade innan det!

2010-10-31 @ 13:44:54
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0