Panik resulterar i kärlek

Publicerat klockan: 20:14:45 den 2010-11-22








På onsdag har vi ett gigantisk kick off meeting på Banana Republic. De ska ha en modevisning och jag har blivit tillfrågad att vara modell. Kunde inte gärna säga nej, även om jag tycker det är tokläskigt. Att knalla framför främmande människor - inga problem. Men framför allt kollegor som vet vem jag är...? Ska bli kanonroligt att bli stylad i alla fall!

Hur som haver, när jag skulle fylla i mina storlekar skrev jag "will bring" på skorutan. Kan inte riktigt trycka ner mina fötter i Banana-skorna. Dock fick jag lite panik, har inte riktigt några som passar med mig från Sverige. Så jag mailade mamma snabbt som vinden och bad henne att skicka fler skor. Eftersom de inte kan skickas på något annat sätt än via post (eller?), så kommer det ta 3-6 arbetsdagar, vilket betyder att jag kanske inte kommer få dem i tid. Panik igen. Men som ni ser ovan är det löst nu! Jag är så otroligt kär, kärlek vid första ögonkastet, oändlig kärlek. Äkta vara och ovanliga storlekar resulterade i ett kvitto på lite drygt £500. I don't care, hur ofta köper jag skor liksom? Dess kommer jag ha tills... tills de är heltrasiga och inte håller ihop längre.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vadå, vad menar du? Köpte du alla de där skorna????

2010-11-23 @ 01:01:51
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0