Louis Vuitton Monogram Canvas Pegase 70 Luggage

Publicerat klockan: 21:18:36 den 2010-11-22
At LAX Airport October 08, 2010

Idag på perrongen till tunnelbanan skämdes jag å mina egna vägnar. Jag såg en kille. Med två Louis Vuitton väskor och var tvungen att hålla tillbaka ett leende. Flapväska och resväska. Har sett den på bilder som ovan, men aldrig i verkligheten, med mina egna ögon.

Resväskan är min hemliga dröm. Brun med den klassiska logotypen, ypperlig för en veckas packning. Perfektion.

Det finns dem som stannar upp hundägare för att berömma deras söta husdjur. Jag ville berömma hans vackra resväska, men var tvungen att tygla mig. Lite för freaky, det fattar till och med jag. Men åh. Den dagen jag skaffar den väskan kommer jag vara gladaste tjejen på planeten. Tills dess tänkte njuta av synen av mina nya skor.

Nog med materialistiska termer för ett tag framöver. Skäms nästan över mig själv igen, som ens vågar skriva så här ytligt. But hey, det är min blogg, mina tankar sparade i cybervärlden för all framtid. Spara och publicera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0