Klämmig dag

Publicerat klockan: 01:08:40 den 2010-11-09

Inga fantastiskt äventyrliga berättelser att uttala idag. Riktigt bra dag i alla fall, lyckades klämma in en hel del. Grocery shopping (mycket mer träning än så blir det inte här), intervju för National Insurance number och resten av dagen spenderad på... JOBBET! Hade lunch vid 6-snåret. Kurade ihop mig i hörnet i en utav sofforna i lunchrummet, tittade på ett avsnitt av Sex and the City och käkade lite choklad. Relaxin to the maxim!

Efter jobbet drog jag, italienska Elina och portugisiska Alberto till McDonalds och snackade, bland annat om den nya supervisorn.

1. Sömn är en grov bristvara, i nuläget ser det inte ut som att jag kommer få sova förrän någon gång nästa vecka. Typ. 2. Jag funderar på om jag vågar duscha lite snabbt nu. Vill inte väcka mina housemates. Dessutom har elementet stängts av för dagen, så det är superkallt här! 3. Bara för att informera lite om min omgivning; idag mellan 9-20 samt onsdag 9-20 så får vi inte använda vattnet (toalettbesök, duscha, använda kranen), eftersom de byter vattenröret. Flera stora hål i gatan. 4. Jag trivs som handen i handsken på jobbet! Kollegorna går all skillnad i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0