It's a hard rock life for us

Publicerat klockan: 16:45:20 den 2010-11-14



Fredag:
Jobb 10-19. Middag med min supervisor och två tjejer från women's floor på Vapiano. Good bye party på gayklubben Freedom med jobbet. John = hem till Australien, Elisa = hem till Italien. 16-årige Max worked it på strippstången, Izabell, Hanna och Kajsa kom. Tummen upp. Tog mig 2,5 timme att komma hem istället för drygt 1.

Lördag:
Jobb 13-22. Middag på Vapiano med Alberto och Sarah. Promenad/snack med Alberto. Bond club med the Gurl Mafia. Lovely. Tog drygt 1 timme att komma hem med nattbussen, yeeey!

Idag har jag veckohandlat på mataffären, ska hänga min andra tvätt nu. Dusch, sedan till jobbet och hämta lite grejer jag glömt + fika med mitt lilla monster Ida på Joe and the Juice. Kanske Harry Potter med Isabelle ikväll. Hoppashoppas.

Kärlek till er alla. Gå ut och lev livet, brukar bli bäst så.


Kommentarer
Postat av: Raymondkristina

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2012-07-02 @ 09:36:57
URL: http://raymondkristina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0