I dagarna

Publicerat klockan: 01:30:29 den 2010-11-12
Ah men nu är jag så trött att jag knappt minns vart sängen är! Måste duscha först, snark...

Haft en fantastisk dag på jobbet! Helt underbart att man kan trivas så bra på jobbet, mycket bra människor där ska ni veta! Imorgon ska vi ha hej då partaj på en gayklubb, eftersom vi har några kollegor som ska flytta. Kommer bli otroligt kul, känner det på mig. Förmodligen drar jag ut med the gurl mafia på lördag efter jobbet också. Work hard, play hard. Vi får se, livet rullar på fint. Sova kan man gör en annan gång. Lite störande bara, mina ögon har varit rödsprängda i flera dagar på grund av sömnbristen, ser typ ut som att jag har knarkat eller något.

Shit! Skulle betala min hyra idag, det glömde jag! Landlorden är ganska vänligt inställd, så jag blir nog inte styckad med kökskniven.

Duschen var det! God night, donät let the bed bugs bite! Xxx

Kommentarer
Postat av: Ida Vernersson

Hoppas du lever gumman! VIssa blir lite stingsliga när de inte får sina pengar... ;) jag jobbar minst till elva ikväll så får se hur jag känner mig då. Puss!

2010-11-12 @ 09:31:33
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0