Ett lite ovanligt besök

Publicerat klockan: 12:42:21 den 2010-11-01


God morgon!

Efter dusch har jag spenderat morgonen i köket med frukost och mamman i huset. Vi diskuerade skillnader mellan länder, resor, Istanbul, familjer, tvättmaskiner och alarm.

Ska börja göra mig i ordning för ett lite ovanligt besök hos frisören. När jag en dag gick från Carmen till tunnelbanan gick jag förbi en fancy frisersalong med i skylt i fönstret där det stod "Models Required". Tidigare har Ida och jag haft diskussioner om att man ska pröva ALLT här i livet. Just detta hade så klart den lilla räkan gjort. Jag förklarade att jag blir lite skakis bara av tanken på att göra det. Jag menar, det är ju mitt hår vi snackar om!

Men man SKA pröva på allt här i livet, så jag ska dit och få håret färgat och klippt. Får väl låtsas att jag är en skådespelerska som blir fixad inför en karaktär eller något. Fast ska jag vara ärlig så pumpar hjärtat runt blodet i kroppen lite onormalt fort...

Kommentarer
Postat av: Carmen

blev det bra då?

2010-11-01 @ 19:03:00
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0