Alias

Publicerat klockan: 13:41:01 den 2010-11-23


Hallå där!

Har känt mig lite risig de senaste dagarna, så nu när jag är inne på min andra lediga dag på raken försöker jag sova mycket och dricka vatten; livets två hemliga mediciner. Mådde inte så värst bra imorse, så jag tryckte i mig två paracetamol och försöker dricka så mycket vatten jag bara kan.

För att summera dagen som gått kan vi säga att effektivitet är mitt alias. Har duschat, ställt mina blommor i ett vattenbad, städat rummet, dammsugit, kollat mailen och gått igenom en del appar till min nya bank som jag tänkte aktivera idag. Känner mig ganska snurrig eftersom jag inte mår så bra, ska äta någonting innan jag åker till Westfield och fikar med Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0