Min argentinaska vän Emma

Publicerat klockan: 22:42:48 den 2010-05-24


Jag har svårt att förstå vad man skulle göra utan familj och vänner. Det är fina människor jag omringar mig med. Idag har jag ägnat hela kvällen till att prata med min spanska vän Emma som bor i Argentina.

Jag har ingen aning om hur, back in the days när jag var en jobbig tonåring lyckades Emma få tag i min mailadress. Vi kände inte varandra och hade heller aldrig träffats (jag bodde i Sverige, hon Argentina), så varken hon eller jag fattar hur hon kan ha fått tag i min mailadress.

Vi hade väldigt många gemensamma intressen och ända sedan dess har vi hållit kontakten. Hon är så sjukt omtänksam och rolig!

Chiara <3 Wendy

/ The Detective

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0