Magaluf

Publicerat klockan: 12:12:18 den 2010-05-28
Här kommer lite bilder från min och Elins semester i Magaluf! När man reser iväg med kompisar tycker jag att det blir alltid minst en låt som man alltid kommer förknippa med resan, denna gång blev det Dizzee Rascals Bonkers. Lyssna på den medan ni tittar på alla bilder, då kommer man i rätt stämning! ;)


Eftersom jag var sjuk de första dagarna fick jag inte ligga med huvudet i solen...




Första dagen: utforskning av staden!


Vi fick in köttet rått och grillade det själva på stekheta stenplattor!




Elin brände sig...


BCM party!


BCM bullriding!


We went from buddies to bracelet buddies!


Sista dagen hyrde vi fyrhjuling och åkte runt på sydvästra Mallorca!


En galen polack tog den här bilden, sen gick min nya älskade kamera sönder... Fan ta henne om den inte funkar i USA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0