Gökboet & chillpill på Söder

Publicerat klockan: 15:36:33 den 2010-05-31


Igår såg jag, Elin och några andra gamla gymnasiebuddies årets slutproduktion i teater, Gökboet. Ni vet filmen om mentalsjukhuset som Jack Nickelson spelar huvudrollen i? De gjorde ett grymt jobb på scenen, jag är riktigt imponerad! När föreställningen var slut hade jag inte en klump i halsen, utan mer i hela kroppen. Gökboet ä verkligen en föreställning som man kommer ihåg, den lämnar liksom spår, så stark är den. Riktigt bra tolkningar av karaktärerna. Vi diskuterade det efteråt, att spela psykiskt störd kan ju nästan få en att bli det när föreställningarna väl är över.



Efter föreställningen åkte vi ett par stycken till Söder och chillade lite på ett hak. Sedan åkte Elin och jag hem till henne där vi åt tårta, chips och dipp, glodde på TV och snackade tills fåglarna började kvittra utanför fönstret. Är något schleten idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0