Early in the morning

Publicerat klockan: 08:32:58 den 2010-03-11


Gick upp klockan 8:00 imorse. Har tagit en uppfriskande dusch, men är väldigt trött.

En spännande dag väntar mig idag! Först ska jag jobba ute i Täby hela dagen (och förhoppningsvis inte hitta någonting trevligt att ta med mig hem från BikBok under lunchrasten), sedan vid stängning kommer min chef och hämtar upp mig plus några andra. Personalmöte hemma hos bossen med middag väntar. So excited! Ska försöka finula ut några bra ämnen att ta upp, så man låter engagerad och inte bara sitter där och nickar. Det gillar jag inte.

Nej, nu ska jag ta och göra lite frukost och lyssna på Spotify! God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0