Arg som ett bi!

Publicerat klockan: 20:16:48 den 2010-03-30

Det där är jag just nu...

Fy för i helvete vad arg jag är! Sedan jag har kommit hem har jag suttit ner och försökt fixa e-legitimation, men det går för fan inte! Först funkar det inte att installera eftersom en komponent saknas, sedan loggas jag ut, sedan har tiden gått ut, jag sitter i telefonkö skitlänge när min fråga tar två sekunder att få svar på, sedan laggar internetsidan och jag får göra om allt 3 gånger. Sedan inser jag att det verkligen inte funkar, så nu lägger jag ner skiten innan jag slänger laptopen i väggen! Aaaaaah!

Och allt för att jag ska boka en resa ner till Elin i vår. Varför måste man ha e-legitimation för? Skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0