Aj!

Publicerat klockan: 10:39:07 den 2010-03-25


Igår jobbade jag, sedan fick jag och Petra skjuts av vår granne till en annan grannes skiva vi skulle till. Tre fel gjordes:

1. Jag hade ingen halsduk är vi var ute och gick.

2. Jag slängde som en tok med huvudet på dansgolvet.

3. På något sätt lyckades sladden till elementen dras ut, så det har varit ganska kallt på rummet inatt, vilket inte jag märkte förrän jag vaknade.

Reslutatet? Jag har så sjukt ont i min stackars nacke!!! Sitter med en jätehalsduk virad runt och luva på, så det ska bli lite varmt. Sist vetekudden vi hade här hemma användes hade lillbrorsan den i micron liiite för länge om vi säger så, så det började typ brinna och luktande skunk. Ska därför ge mig på jakt efter en liten jävel idag. Booo, jag vill inte ha ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0