Nitlott?

Publicerat klockan: 11:07:04 den 2010-06-03

Bilden togs igår, innan frissan. Det är äckligt vilken skillnad det blev, här ser det ju ut som att mitt hår avlidit.

God morgon!

Solen fullständigt strålar och smittar mig lite. Fast jag kan erkänna, blev lite butter när jag insåg att lotten att gå och handla innan frukost föll på mig. Jag är hungrig! Ska spinna iväg på cykeln strax. Sedan fixar jag lite frulle och lägger mig och steker i solen innan jag åker och träffar Matilda.

Det är torsdag gott folk och solen skiner! Gör något bra av dagen!

Love,

Kommentarer
Postat av: Olavsilje

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 15:21:04
URL: http://olavsilje.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0