I lördags

Publicerat klockan: 11:57:10 den 2010-06-07




I lördags körde jag på prinsess-looken (inte mitt egna påhittiga uttryck, kände mig mer som en Michelingubbe :P) när Mathilda hade grillpartey hemma hos sig. Vi var ett riktigt maffigt gäng som grillade, i princip alla kom från Täby-trakterna förutom jag. Hade så sjukligt mysigt och kul, hoppade stutsmatta, sprang omkring och snicksnackade med många härliga typer.

Runt 12-snåret dock började jag må riktigt dåligt. Illamående och ont i huvudet x 1000. Och nej, jag var inte full, om ni nu inte tror fullt och heligt på att man kan bli det på knappt 1 cider. Det här har suttit i sen dess. Huvudvärken är värst. Det går upp och ner. Ibland, som nu, molar det och har sig, men jag har även varit med om, 3 gånger det senaste dygnet, att det gör så ont att jag bara vill spy / lägga mig i ett tyst mörkt rum. Migrän kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0