Det spelar ingen roll, det är söndag

Publicerat klockan: 10:54:20 den 2010-06-13


God morgon.

Det är söndag idag. Inte för att det spelar någon större roll, jag tycker den senaste tiden at dagarna flyter ihop till en enda lång dag. När jag gick i skolan älskade jag fredagar och helger, det betydde ledighet. Det är inte på samma sätt längre. Man jobbar skitintensivt en period för att i nästa vara ledig och ha det jättelugnt. Jag gillar det. Farmor tycker inte heller det är speciellt med helger längre, hon tycker att dagarna är helg hela tiden. Så vill inte jag ha det. Jag gillar att jobba, tjäna mina egna pengar och känna att man gör någonting vettigt.

(Skit)tidigt på tisdag morgon åker vi, det ska bli så jädrans skönt! USA here we come!

Love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0