Subtropiska feelings

Publicerat klockan: 16:34:12 den 2010-07-12

Glöm inte att dricka mycket nu när det är så här varmt! Jag har så lätt för att bli uttorkad, så jag tog två Resorb imorse.

Wow, vilket underbart väder! Subtropiska Thailand-feelings all over the place, älskart! Nästan onödigt att jag duschade idag, svetten började ju rinna så fort man kom ut! De övre luftvägarna som är inflammerade gör sig påminda, låter som en hund med åtdraget strypkoppel. MEN JAG KLAGAR INTE! Sol, sommar och värme är ju bara bäst!

Träffade min finfina vän Jenny idag. Hon kom hem från semester i Spanien igår och var brun som en liten pepparkaka. Har saknat henne.

Har packat mitt pick och pack. Nu drar jag till Täby-town, igen... :)

Kommentarer
Postat av: MMMMM

WOOOOHOOO! TÄBY OCH MATHILDA!

2010-07-12 @ 21:31:49
Postat av: Jen

JARAAAAA!

2010-07-13 @ 02:37:17
URL: http://www.jennifersporrong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0