Helgen

Publicerat klockan: 14:02:21 den 2010-07-26

Innan roadtripen.

Helgen har varit riktigt härlig. Jobbade som vanligt, sedan på lördagskvällen åkte jag, Maja, Madde, Stina och Gustav till Kista och åt på deras Food Court. Tog indisk mat med naanbröd och var mätt för resten av kvällen. Hade till och med svårt att äta allt godis som vi köpte med oss hem, jag som var så sugen!

Madde och jag åkte hem till Maja där vi hade filmkväll. Vi pausade vid 12-tiden för att åka på en liten annorlunda roadtrip. Majas pappa hade nämligen varit på fest på golfklubben, så vi åkte för att hämta honom. När vi sedan kommer till klubben i ösregnet så stiger det ut 3 äldre män, något dragna. Eftersom vi var 3 stycken i bilen fanns det ju bara plats för 2 personer till, så vi skojar om att någon får lägga sig i bakluckan. Tror ni inte den ena gubben tar detta på fullt allvar, öppnar bakluckan, lägger sig där, näste man stänger igen luckan och sedan är vi helt plötsligt ute på vägen igen? Sedan fick vi höra massa gubbsnack, golftermer och sludder, vilken var riktigt underhållande. Ganska rolig kväll trots allt.


Hade jag haft möjlighet hade jag haft färska blommor och rykande nya magasin hemma som jag bytte ut varje vecka.

Efter jobbet mötte "grabbligan" upp mig. Vi handlade lite mat och åkte sedan hem till Kalle där vi hade grillkväll. Fick lära mig hur man svingar en golfklubba proffsigt och hur man på coolaste möjliga sätt (?) öppnar en snusdosa. Inte illa! 

Kommentarer
Postat av: Victormelisa

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-05-20 @ 14:21:28
URL: http://victormelisa.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0