Fiskar som hajar

Publicerat klockan: 19:32:34 den 2010-07-13
Våra grabbar är ganska roliga. På facebook har de kommenterat en bild där Chikky, en av dem, står och fiskar. Kommentarerna låter så här:

A: Visste att du skulle få spö nån dag! ;)
C: HÄHÄ!
J: nu var du allt fyndig va? :P
A: Bara för att du torskade!
Jo: sluta fiska efter komplimanger!
A: Du kan inte meta dig med mig ;)
Jo: nä du får nog gädda(julias favorit-språk) mig!
A: Sej mig Jocke, är du också en fena på ordskämt?
Jo: om jag är, hajjar allt!
Jo: man skulle kunna säga att jag är som fisken i vattnet när det gäller ordskämt
A: Nu känner jag mig lite bakom flötet!
A: Jävlar vilket drag det var här! Skall vi dra en lina? ;)
Jo: absolut, ska jag firra?
J: mathildi och jag läste allt ni skrivit. hamnade på golvet i en skrattattack. nu är lite småkuliga ibland :D
J: mitt favoritspråk? driv inte med jocke, annars blir det torsk på tallinn! (jag kan också minsann!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0