En liten lista

Publicerat klockan: 14:38:08 den 2010-07-01

Senaste

Låt du hörde: Lyssnar på Spotify och den låten som spelas är Dina färger var blå.

Film du såg: På planet, kommer inte riktigt ihåg vilken ordning jag såg dem, men i alla fall The Cove. Grymt bra, jag blev så upprörd av den!

Mat du åt: Kycklingsalladen vi hittade på i USA. Smakar bäst med ranch-sallad!

Kram: Av lillebrorsan kanske? Fast det kanske inte gills, vi brottades nog mest…

Puss: Mamma eller Jenny.

Känslan: Uttråkad.

Resa: Kom hem för några dagar sen från USA.

Glädje: Världens skrattattack med lillebror, åt ingenting alls egentligen. Vi började härma varandra och tyckte det var kul, haha.

Dröm: Drömde en massa konstigt i natt, men för ovanlighetens skull minns jag dem inte nu.

Person du träffade: Pappa.

Personen du pratade i telefon med: Mamma.

Personen du fick sms av: Maja.

Gången du åt 7-eleven korv: Har jag någonsin gjort det?

Gången du var utomhus: Ränner ut och in ur huset mest hela tiden tycker jag.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: I tisdags.

Saken du köpte: Min ansiktskräm från Clinique, på LAX.

Allmänt

Ska bli skoj:
Att sova hos Mathilda ett par dagar nästa vecka.

Ska inte bli skoj att: Hösten är ett enda stort frågetecken och att den iskalla jävla vintern snart står och knackar dörr!

Sparar till: En Louis Vuitton Neverfull

Pålägg som gäller: Har fastnat för frukostvanorna vi hade i Santa Barbara. En macka med phiadelphiaost och kalkon på, en med hallonmarmelad. Yum!

Önskar att jag var bättre på: Att veta vad jag vill göra med min framtid.

Dagens dryck: Saft!

Vad saknar du: Vardagen i Santa Barbara.

Tre band/artister: Ke$ha, Swingfly, John Mayer.

Vad har du gjort idag: Packat upp och städat.

Brukar du svära mycket: Det händer väl…

Hur tidigt stiger du upp: Någonstans mellan 9 och 11, men vaknade halv 4 på eftermiddagen igår, sååå…

På helgerna: Innan det slagit om till eftermiddag i alla fall.

Vad ska du göra ikväll: Inget planerat. Njuta av sommaren förslagsvis?

Hur många timmar sover du per natt: Blir väldigt grinig om jag inte får mina 9 timmar.

Vem är snyggast i världen: Vem är snygg och vem är inte? Med risk för att låta klyshig tycker jag att alla människor har egenskaper, egenheter och utseende som gör dem speciella och vackra.

Vad är det för veckodag: Thursday, my love.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Det går ju inte att välja bara en sak! Jag tog studenten, valde att njuta av sista sommaren istället för att åka direkt till London och jobba som nanny, åkte till Gothia, fick svininfluensan/körtelfeber när Jenny och jag skulle åka till Grekland, så vi fick ta en senare resa. Hade jag inte blivit sjuk hade vi aldrig träffat Jennifer och Caroline, och då hade jag aldrig varit i Göteborg, träffat alla Täby-människor, eller precis kommit hem från USA. Tänka sig hur livet kan bli ibland…

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina jeansshorts från Guess.

Längd: 183, plus, minus, noll.

Vikt: Har inget intresse i att veta hur mycket jag väger. Huvudsaken är att jag är sund och mår bra, inte sant?

Byter gärna garderob med: Med, med, med… ärligt talat är jag ganska nöjd med vad som finns i min garderob. Men om jag måste välja… Ashley Tisdale eller Carolina Gynning.

Byxa eller kjol: Kjol tror jag.

Senast utlästa bok: Avslutade En oväntad semester igår. Stolt!

Mitt rum kan beskrivas som: Väldigt jag.

Mig själv med tre ord (just nu): Sällskapssjuk, belåten, solsugen.

Jag tränar: Inte allt för ofta. Men köpte ett par grymma löpardojor i USA (för 40$ - vilket jävla bargain!!!), så det blir nog lite powerwalks så småningom.

Jag ville bli när jag var liten:
Delfinskötare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0