En av alla dagar

Publicerat klockan: 10:55:42 den 2010-07-18

Jag gillar att vara på resande fot.

Jag har det bra här ute. Jobbar under dagarna och på kvällarna så träffas vi alltid ett gäng vänner och umgås lite.

Igår ägde tjejerna på boule sedan vi hamnade på en klippa där ett gäng 30-åringar hade sin svensexa. Vi fick minsann inte vara ifred, de liksom kom och bytte av varandra med sitt fyllesnack och det fanns inget stopp på det hela. Jättekul att få höra en osammanhängade monolog om en jädra båtmotor alltså! Men vi skrattade åt det (eller åt DEM snarare), åkte till MCDonlad's och åt glass och sen åkte vi hem. Både Mathilda och jag var väldigt trötta, så vi orkade verkligen inte med någonting storslaget.

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Mathilda är sedan länge på jobbet. Jag är hemma hos henne med hennes familj. Trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0