Hårigt

Publicerat klockan: 14:46:12 den 2010-02-27


Äääntligen! Som jag har letat, men skam den som ger sig! När jag var i London senast plattade min roomie Hannah håret varje morgon. För att kunna göra det så ofta och håret ändå håller sig fräscht krävs en grymt bra plattång och värmespray, vilket hon så klart hade, och jag tänkte "Det där ska jag banne mig köpa en dag!". Och idag slog jag till!

Plattång från GA.MA, värmeskyddande spray från Trésemme och fixing spray från L'oreal. Ah, bara doften av sprayen påminner mig om svunna tider. Då man var ung och livet lekte och... eller tja, det var hösten 2008 jag var borta, så länge sen var det kanske inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0