Hampstead Heath

Publicerat klockan: 20:53:54 den 2010-12-09








Gillar att jag utnyttjar mina lediga dagar till fullo. Ska berätta om igår lite senare, men först idag. Efter toasts till frulle och en snabbdusch åkte jag till Carmen och chillade lite. Sedan tog hon mig till Hampstead Heath, en park där man har utsikt över hela London. Otroligt vackert, och det fick Camz minsann höra, upprepade gånger.

Åkte sedan till jobbet och hämtade min lånespec. och tog en titt på nästa veckas schema. Morr säger jag bara...

Dags att göra mig i ordning för en kareokekväll med the Gurl Mafia. Vilka fina tjejer alltså.


Kommentarer
Postat av: Carmen

din lånespess va? får du bara låna pengarna? höhö :P

2010-12-10 @ 12:11:11
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0