Om man tänker tillbaka

Publicerat klockan: 22:43:12 den 2010-12-29


Det finns tre låter som får mig att tänka på året då jag konfirmerade mig. De låter ganska cheeky och superkristna, men för mig tar dem mig direkt tillbaka till den lilla tjej jag var då, allt jag gjorde, vad jag lärde mig, hur jag kände, hur upplevde saker. När man tänker tillbaka, är det inte sjukt hur många minnen man har egentligen? Hur mycket har en människa inte varit med om under en livstid?

Youtuba:
Du är en bön
Du vet väl om att du är värdefull
Du omsluter mig

Vilka minnen skapar du?

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vet väl om att du är värdefull var min favvosång när jag konfirmerade mig. Så himla sann o fin. kan börja gråta när jag hör den. Du är en bön kommer jag också ihåg - mest för att vi lite halvdiskret gjorde om texten till du är en bööööna! Guuud är din böööna.

2010-12-30 @ 00:44:35
URL: http://londorama.blogg.se/
Postat av: Alina

Haha, jag älskar Idas kommentar! :D

2010-12-30 @ 17:42:46
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0