The Gurl Mafia

Publicerat klockan: 23:02:46 den 2010-12-18

Men det här var ju så himelens fint skrivet, så jag är bara tvungen att kopiera det. Rakt av. The Gurl Mafia in our hearts.

Jag fick allt jag någonsin bett om i London. Jag har träffat de underbaraste människorna på jorden. Skaffat mig ett liv här som jag aldrig vill lämna egentligen. Tjejerna, åh, tjejerna...mitt hjärta gick i tusen bitar när vi sa hejdå idag. Var har alla dessa människor varit i mitt liv? Jag längtar redan till februari när vi kan ses igen. Fnissa, skrika, sjunga,gråta,skratta och dela roliga och hårda tider. Det fina med oss är att det aldrig finns några censurer, ingen bryr sig om vad som hände när man var 13 och dum, hur man var innan, eller ens hur man är nu...man bara är. Var och en har en plats i mitt hjärta. Vi är oslagbara och jag är så tacksam för all tid jag fått spendera med de. London är underbart, det tar aldrig slut. Här kan man kombinera ett trashigt uteställe på fredagen med Londons festelit på lördagen. Man kan vandra runt på Slefridges och dräggla över alla märken och häpnas över bra priser på secondhandfynd. Det kryllar av vackra män och jag var lycklig nog att träffa en av de mest intressanta människor jag någonsin mött. Jag fick vara kär och leva på det ett bra tag, dejtat som en galning och röjt som en galning. Ja, jag är så jävla nöjd. Jag ångrar inte en sekund av min vistelse här, det var det bästa jag gjort. Nu kommer jag hem med inte bara en massa erfarenheter utan även vänner för livet. London, don't worry, ill be back. Inga hejdån, vi ses snart.

 

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0