The Breakfast Club

Publicerat klockan: 22:46:23 den 2010-12-12




















Efter några få timmars sömn ringer Ida med personlig uppväckning. Gullefjunet pratade med mig en stund för att försäkra sig om att jag inte skulle somna om. Sen ringer Kajsa och väcker mig lite till. Sen ringer jag till mamma och pappa. Efter totalt en dryg halvtimme på telefon var jag vaken kan jag meddela. Hoppade in i duschen, slängde på mig lite ihopsytt tyg och begav mig till brunch med the Gurl Mafia.

Vilket jäkla ställe. Väldigt undangömd, fantastiskt god frulle och supercool inredning. Stället är innehavare av the it factor. Kön ringlar utanför från 9 am till 5 pm. Det här ska jag introducera till vänner som kommer och besöker mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0