Fine, fresch, fierce

Publicerat klockan: 18:43:48 den 2010-12-19


Ah men det känns så himla bra och fräscht. Rummet har städats och dammsugits. Jag har slängt sopor och tagit en lång, välbehövlig dusch och tvättat kläder och handdukar. Tog en kort promenad också för att få lite frisk luft i lugnorna.

Jag börjar komma på fötter igen. Däckade dock mitt i alltihopa av trötthet, känner att en till däckning är på intåg vilken sekund som helst. Men det känns mycket bättre. Det är städat och rent, jag luktar stört gott, har nytvättade kläder på mig, mina juliga ljus är tända... Blir tidigt sänggående för mig, ska jobba imorgon och tänker inte dö av utmattning efter en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0