Conversation, for the record

Publicerat klockan: 01:13:13 den 2010-12-30

Första mötet. Who would've thought...

Ida: Men jag tycker vi ska ses innan jag börjar.
Julia: Men helvete, ser jag ut som en morgonmänniska kanske?
Ida: Öööh. JA, det ser du verkligen ut som. Dum fråga.
Julia: Du behöver nog bättra på styrkan på dina glajjor.
Ida: Tsss.
Julia: Eller när börjar du?
Ida: Ett.
Julia: Ring och terra/väck mig eller något imorgon.
Ida: Det tänker jag verkligen göra. Morgon-Julia.
Julia: Skit ner dig va. Plutt.
Ida: Prutt.
Julia: Eller, häffaklump ska jag börja kalla dig. Kult ord!
Ida: Hälleflundra är också ett kult ord. Men jag tänker inte kalla dig för det ändå. Vad heter du i mellannamn?
Julia: Anna. Är jag Pyttipanna nu då eller? Vad är ditt?
Ida: Mm, orginellt. Maria. Det gillar spanjorerna.
Julia: Det går i släkten. Santa Maria.
Ida: Hehe, jag vet. Jag är så helig att jag dör.
Julia: Det finns säkert ett Anna-helgon också...
Ida: ... och återuppstår...
Julia: Ofräscht.
Ida: Hehe, återanvändning liksom. Men god natt min skatt. Bäst du försöker sova innan du blir väckt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0