Fullspäckad dag imorgon

Publicerat klockan: 23:27:23 den 2010-08-16

Party i Gbg under roadtripen.

Haha, publicerade det förra inlägget utan någon som helst anknytning till texten. Det kommer här istället. Imorgon kommer bli en fullspäckad dag. Jag ska ta mig i kragen och ge mig ut på en tidigt powerwalk, sedan ska jag träffa min lilla kusin och morbror. Hon har bestämt att vi ska åka till Drottningholm och hälsa på kungen och drottningen. Det är väldigt vackert där ute, så det ska bli intressant att se det på nära håll och lära sig nya saker, även om jag redan kan en del, jag som var uppmärksam på Kultur- och idéhistoria lektionerna.

Sedan blir det raka spåret till farbror som fyller år. Grillkalas står på schemat. Hela släkten kommer vara där, så det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0