Nytt på fronten

Publicerat klockan: 23:00:52 den 2010-08-16


Världens stressigaste dag! Lite dålig start, bussen jag skulle ta kom inte, så jag fick vänta i en halvtimme. Lite sådär halvkul... Sedan följde världens kaos på jobbet, var så mitt uppe i allting att jag kom på mig själv under lunchen (som intogs vid 4-snåret...) med att sitta och skyffla i mig farfars mat, för att hinna till nästa grej. Telefonen ringde i ett, så jag fick lägga besticken åt sidan och ta ett djupt andetag.

Kom hem för inte allt för länge sedan. Har målat naglarna och fått i mig lite middag (vid 10, någon annan än jag som börjar se ett mönster?). Resväskan bör packas upp, men det är ett senare problem. Skönt att vara hemma i alla fall, för gissa vad som väntade på mig där? En sprillands ny säng!!! And I loooove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0