Måndag, ny vecka, nya tag

Publicerat klockan: 11:16:56 den 2010-08-30

Tur att man kan klä sig som man vill på morgonkvisten, det här var ju en riktig jäkla stil-mix!

Hade svårt att somna igår. Jag slutar sent ikväll, så jag har bestämt mig för att inte sätta igång TV:n när jag kommer hem, då blir alltid sänggåendet senare än vad det borde vara. Det har varit skönt att vara ledig i helgen, jag behövde verkligen vila upp mig. Nu är jag fit for fight för en ny vecka med massa spännande saker framför mig!

"Igår kväll smidde jag tusen planer, imorse gjorde jag som vanligt."

Kommentarer
Postat av: matilda

like your t-shirt!

på onsdag ses vi! =) <3

2010-08-30 @ 22:06:40
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0