Lite bilder från roadtripen

Publicerat klockan: 15:29:26 den 2010-08-01
















Då var man hemma i kära Stockholm igen. Vi kom igår lite senare på eftermiddagen. Helt slut efter bara några timmars sömn och en hel dags bilfärd åt Mathilda och jag middag och tittade på film hemma hos mig, sedan bar det in till stan där jag, Mathilda, Jenny och Jennifer satte oss vid Friday's vid Östermalmstorg och tog några drinkar. Lite senare kom alla grabbar, så då drog vi till Vickan's och satt och snackade. En ganska mysig kväll om jag får säga det själv.

Är dödstrött nu. Sov inte så jättemycket inatt och sedan har jag sprungit runt och städat hela huset och packat upp. Lika bra att få det gjort liksom. Imorgon blir det jobb i Täby-land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0