I'm in charge

Publicerat klockan: 11:11:28 den 2010-08-19


Nu när jag har ett par dagar ledig här i veckan känner jag att jag gått in i ett lite långsammare mood. Normalt sett hade jag väl blivit ihjälstressad bara av att man inte hinner få lika mycket gjort, men inte nu. Hela sommaren har jag gått på Duracell-krafter, så jag behöver samla lite nya nu.

Jag dör inte om jag inte ger mig ut på en powerwalk precis när jag vaknar, ingen skjuter mig om jag äter brunch istället för frukost eller blir sur på mig om jag inte bäddar sängen. Jag bestämmer över mig själv och mitt liv och det känns ganska bra faktiskt.

Det enda som fattas nu kanske är en sista minuten till något varmt ställe, men det kommer jag i ärlighetens namn inte hinna med i höst. Har andra roligare, mer spännande och utmanande saker som står på listan. Vänta ni bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0