En ledig dag

Publicerat klockan: 14:45:34 den 2010-08-12
Vaknade någolunda utsövd imorse, hoppade direkt i träningkläderna och gick ut och powerwalkade. Inget tvång, ingen tidspress, bara jag ute på vägen. Jag hade lust att träna, det kändes så skönt. Snabbt gick det, försökte tänka bort mardrömmarna som jagat mig under natten. Tankarna flög omkring, fjärilarna dansade med varandra i tomma luften. Väldigt få människor passerade i motsatt riktning, jag var själv mitt i all grönska. Det var en så himla skön känsla.

Det känns helt underbart att vara ledig en dag så här mitt i veckan, det uppskattas mer så. Solen skiner, det är lika varmt inne som ute, hela familjen är samlad hemma... Jag har koll på läget just nu fast ändå inte. Det känns bra. Allt kommer ordna sig. Tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0