Egoboost

Publicerat klockan: 17:56:32 den 2010-08-25


Halvligger i soffan med sjukt jobbig huvudvärk. Lillebror och jag snodde ihop en kladdkaka tidigare idag, så jag försöker pigga upp mig själv med det (ser mer ut som en bajskorv på bilden) och en kopp kaffe. Min fina far kom dessutom hem med en tidning till mig, precis som när man var liten och var sjuk.

Jag tycker att Isabella Löwengrip är en cool person. Diggar inte riktigt att hon armbågade sig in på marknaden genom sin Blondinbella-karaktär genom att hitta på en massa och leva i en slags hittepå-värld, men det är bara att inse fakta; det funkade ju. Det är därför jag säger personen Isabella Löwengrip; hon som är buisnesswoman, driver flera företag, har hållt i en web-tv show och nu - skrivit en bok. Även om boken Egoboost Blondnbellas överlevnadsguide för unge tjejer kanske mer är riktad till högstadiebruttor, kände jag ändå att jag ville köpa boken för att visa mitt stöd och uppmuntran till den person hon faktiskt är idag (även om 229:- kanske var lite väl saftigt, med tanke på att det är en människa jag aldrig träffat och inte känner).

Boken är vettig, det finns många saker jag känner igen mig i. Hon ger bra tips och allt känns väldigt ärligt och klokt. Det finns flera kapitel jag känner är väldigt bra och nyttiga att läsa för mig, 20 åriga Julia. Som en liten egoboost. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0