Det är höst

Publicerat klockan: 10:24:57 den 2010-08-28

Ganska exakt ett år sedan vi kom hem från Skiathos.

Känner mig riktigt stolt över mig själv att jag klarade av gårdagen. Hade verkligen en superdag, men jag är alltid lite orolig att man ska orka tempot efter att ha varit sjuk hela veckan. Men det gick ju galant!

Jobbade hela dagen (grymt skön omställning!), sedan kom min kusin och moster och hämtade mig. Kräftskiva hemma stod på schemat. Drack ingen alkohol, det passade sig inte alls för min del. Så har inget "mår som jag förtjänar" att klaga på. Eller tja, ska man klaga så kliar det i halsen hela tidenoch hostan åker inte så fräsch, om man säger så. Slemhosta, yum.

Annars, det är lördag, strålande sol ute och höstväder (förlåt alla som klamrar sig fast vid sommaren, men den är över nu. ÅVAH!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0