Ryggont

Publicerat klockan: 15:19:57 den 2010-04-20


Hallå!

Jag har en dag ledigt och tokont i ryggen! Det började för två dagar sen och har bara blivit värre. Vaknade inatt av att det gjorde så förbövelens ont. Hoppas det släpper snart, ska åka till Elin i Linköping på fredag och då bara måste jag vara kry i ryggen. Nästa måndag är det dessutom skiva...

Ställer in träningen ikväll, plockar fram spikmatta, vetekudde och korsett, så får ni alla hålla tummarna för mig, okej? Finns det kanske någon erfaren ryggontsmänniska som kan skänka mig lite tips på vad mer jag kan göra? Skulle uppskattas enormt!!! Pussi puss

Kommentarer
Postat av: Balderhelene

Keep safe. Look out for one another.

2011-10-10 @ 11:04:01
URL: http://balderhelene.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0