Mosad spindel

Publicerat klockan: 20:12:40 den 2010-04-06


Fy fanken. Vi hade fått en leverans idag, och killen från DHL skulle hjälpa mig med alla jättekartonger in på lagret. När han tar bort gamla "pallar" säger han "Nämen, ger du mig en present också?". Jag tittar och ser en jättespindel som klämt sig in mellan pallarna. DHL-killen försöker få bort den med en bunt papper, men det går sådär. Han sular den nästan på mig. Jag är inte rädd för spindlar eller så, men de får hålla sig på avstånd för att jag ska vara lugn.

Berättar att det sitter en jättespindel utanför lagerdörren för min spindel-rädda kollega. På skakiga ben är hon senare tvungen att hämta lite saker = tvungen att gå ner på lagret. Men spindeln är inte kvar vi dörren. Istället hittar hon den en decimeter ifrån sig, i ögonhögd på väggen. Jag kan verkligen tänka mig hennes minspel, haha! Hon hämtade en kartong och bang bang bang bang mosade hon den. Ugh, nu kanske det regnar imorogn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0