Decléor

Publicerat klockan: 19:41:58 den 2010-04-03


Titta vad fina badprodukter jag fått från Decléor!

Påskafton! Jag steg upp tidigt som attan idag för att gå till jobbet, där det var lugnt som tusan. Alla påskfirare passar väl på att ta vara på det fina vädret som landat i Stockholm. Underbart vackert ute. Kände mig lycklig när jag cyklade hem. Vinden drog tag i mitt hår och snurrade det runt, runt, solen sken, det var inte iskallt ute, dra ner djupa andetag med frisk luft i lungorna, det är inte mörkt ute... Vem kan klaga?

Denna kväll ska jag mysa med familjen och massa annat härligt. Som att tvätta och städa till exempel. Men det gör mig inget, det blir ju fint och rent när man är klar. Dessutom skiner solen fortfarande ute och klockan är snart åtta. Ärligt talat, vem kan klaga?! Inte jag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0