Wipes from England!

Publicerat klockan: 17:29:17 den 2009-09-25


Ååååh, jag är så glad! Förra året, när jag bodde hos Hannah, fick jag testa hennes wipes, som var helt sjukt bra! Ni vet, ungefär som våtservetter fast de tvättar bort smink och annan smuts man har  ansiktet. Har letat efter dem i Sverige, men inte hittat några - tills idag! Exakt samma märke och allt, hallelujah!

Kostar 15 kronor på Ö&B!!!


När man talar om trollen; här har vi världens finaste Hannah, med sin hund Bella (som typ är större än vad hon själv är!)

Kommentarer
Postat av: matilda

oh hjälp vad rädd jag blev jag såg inte att det var en hund trodde det var en apa!

2009-09-29 @ 21:09:33
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0