Fresh på ett kick!

Publicerat klockan: 11:11:04 den 2009-09-03
God morgon kära läsare!

Jag har vaknat upp ganska förkyld idag. Snorig och hostig, men det ska inte hindra mig från att göra vad jag vill idag! Har precis hoppat i min nya tunika/blus/skjorta i 100% siden, känns som en dröm att ha på sig. Tillsammans med rosorna som jag fick i "välkommen-hem" present så doftar det Viva la Juicy (Juicy Couture-parfymen) i hela mitt rum. Underbart.

Jag har en idé. Jag älskar ju verkligen att vara bortrest, att bo på hotell och uppleva nya saker. Så när jag väl flyttar hemifrån (någon gång lär väl det också ske) så ska jag inreda min lägenhet á la hotell style! Ni vet, vitt, ljust, väldigt öppet, fina blockljus och lampor i bra sken, vackra blommor placerade lite här och var... Så det alltid känns som att man bor på hotell! Ingen kan komma och säga att man inte gillar att bo på lyxigt hotell, och att leva permanent i det är ännu bättre! En tanke bara...


Halsband från Tomas Sabo!


Gegga på lite lipgloss från FACE och Dior macara and you'll feel fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0