Träning, underbara träning!

Publicerat klockan: 14:16:01 den 2009-09-18
Tjoho!

Igår, efter att jag kommit hem från Box-passet, slocknade jag direkt efter att jag gjort allt jag skulle (ni vet, duscha, middag osv). Tokigt trött! Efter min långa och härliga beautysleep vaknade jag idag och gick på ett aerobic-pass. Tuffare än förra veckan! Men jag känner mig stolt, jag håller mig till planen, att träna fyra gånger i veckan! Det känns verkligen kanonbra! Märker att ju mer man är på gymmet, desto fler lär man känna. Katarina, Nigel, Odd, Nicoline... I like it! Man blir definitivt mer peppad att gå och träna när man omges av folk man känner! Tips till er alla!

Idag ska jag på premiären av Coco avant Chanel med Mami. Ska bli spännande, är så nyfiken på den! Tror jag kommer bli galet inspirerad stilmässigt! Har redan sett några bilder, och Chanel-skorna (de med svart på främre delen av skon) är ju underbara! Vi får se vad som händer dessförinnan och efter. Har lite planer, men man kan aldrig veta säkert...


Oh likie-likie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0